środa, 21 października 2015

Optymizm

  Udało mi się i od jakiegoś czasu jestem optymistą.

  Pokonałem swoje słabości i wygrałem walkę, którą przegrywałem wiele razy i po jakimś  czasie miałem jej dość. Nie poddałem się i zrozumiałem, że nawet gdybyśmy przegrali 300 razy to mamy szanse wygrać, ale "żeby wygrać wyścig trzeba wystartować". 
  Nie trzeba wszystkich lubić, ale to nie oznacza, że od razu mamy ukazywać nienawiść, ja ją ukrywam. 
  Teraz zadanie dla Was napiszcie SMS-a, zadzwońcie, wyślijcie wiadomość na FB lub maila do jakieś osoby, nie ważne kto to będzie. Ważne żebyście napisali coś miłego typu "miłego dnia", "dobranoc", tak aby było to pozytywne i miłe. Może, a nawet fajnie będzie jeśli będzie to osoba, do której nie okazujecie sympatii, Jeśli natomiast nie chcecie to napiszcie to jakiejkolwiek innej osobie i czekajcie na efekt. Życzę powodzenia i odwagi, żeby to napisać ;) Dla Was też serdeczne Miłego Wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz